Aamulla herätessäni sain päähäni että mä lähden käymään kirppiskierroksen. Mies jäi suosiolla kotiin. Hän ei oikein välitä kierrellä, perustelee sitä sillä että pitäis tietää mitä on hakemassa ja hakea vaan se ja sillä selvä. Kyllähän mä ton näkökannan ymmärrän toisaalta mutta harvemmin sitä etukäteen tietää mitä kirppikseltä haluaa etsiä. Mä lähinnä tota vauvakamaa pengoin tällä kertaa taas. Ja löysin jälleen kerran vaikka mitä. Pakko vielä mainita että rahaakin oli mukana huimat 20€, josta jäi vielä jokunen euro eli käytin tosi vähän rahaa ja sain ihmeellisen paljon tavaraa. On tuo SPR:n kierrätysmyymälä sitten ihme paikka, mä en koskaan pääse sieltä pois ilman jotain hienoa löytöä :D Nyt löysin CAM- merkkisen hoitopöydän taitettavilla jaloilla, siis sellaisen missä on se hoitotaso päällä ja sen alla vielä tulpallinen amme. Ja alhaalla säilytystilaa. Kovin oli siisti ja maksoi vain kympin, joten ostin sitten sen. Alunperin päätin että hoitopöytä ei ole välttämätön ostos mutta kun noin halpa ja hyvä löytyi niin ostopäätös syntyi hetkessä. Pikkuisen jouduin tuota tasoa yhdestä kohtaa paikkaamaan kun oli kulunut mutta ei se mua häiritse. Just passeli korkeus mulle ja miehelle. Mies oli ihan ihmeissään että miten sä aina löydät kaikkea kivaa sikahalvalla. Selitin ukolle että tommonen maksaa uutena hyvinkin yli 60€...

Kyseessä siis aika lähelle tällainen viritys (omassani hieman kivempi kuosi mielestäni :D)
http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/cam_iseo_beigenalle_syv.jpg
Erotuksena vaan että tossa meiän versiossa ei oo noita sivulokeroita ja että toi taso on ylös nostettava ja alla on se amme.

Sitten löysin hoitolaukun, kivan pehmohelistinlelun ja ihanan äitiyspakkauksen koristelakanan (sellainen sininen röyhelöreunus) ihan muutamalla eurolla.

Toiselta kirppikseltä (jossa kävin ekana) meinasin jo ostaa hoitotason (lipaston päälle laitettava) kympillä mutta en sitten jostain syystä vaan viitsinyt sitä ostaa, olipa hyvä... Muuten en toisesta paikasta löytänyt tällä kertaa mitään. Mutta tuo viimeinen olikin varsinainen aarretalo :D

Mitään isompaa en enää tähän asuntoon aio hankkia, sängyt sitten sinne uuteen ja kaikki muu suurempi tavara myös.  Noi oli vaan pakko ostaa  kun  sattui niin hyvä tilaisuus... 

Mä olen jotenkin niin hyvilläni tuosta kierrätyksestä, varsinkin idealla että kenenkään ei ole tarkoitus rikastua. Tietysti on eri asia jos ostaa uutena jotain tosi kallista, niin eikai sitä viitsi ihan ilmaiseksi pois antaa/myydä mutta on kuitenkin selviä tapauksia jotka ostaa käytettynä ja myy sitten voitolla eteenpäin. Sitä mä en oikein ymmärrä... Mulla on tarkoituksena tehdä näiden lastentarvikkeiden suhteen niin että kun emme enää itse tarvitse niin joko lahjoitan spr:lle (anna hyvän kiertää, joku muukin voi tehdä löytöjä...) tai sitten jollekin jolla on kipeä tarve. Tarkoituksena ei ole alkaa tekemään bisnestä... Ja jos noita tulee myytyä pois niin en kyllä pyydä kuin korkeintaan puolet siitä mitä olen itse maksanut. Aina löytyy joku joka tarvitsee jotain.