Ohhoh mikä kirjoitustauko...

Itseasiassa on tullu oltua koneella aika vähän, tai vaikka olen ollutkin välillä niin on tullut vaan luettua juttuja eri puolilta, ei niinkään ole jaksanut tai saanut aikaiseksi kirjoittaa minnekään.

Mökilläkin on välillä vietetty aikaa ja on ollut ihanaa. Mies on ollut aivan ihana hurmuri <3

Raskaana oleminen on pikkuisen alkanut tympiä, tai ei muuten mutta tänään kun ajoin autolla, huomasin että supisteli :P Joten sitäkään ei sitten kohta enää kannata kai tehdä. Onkohan se se ajoasento vai muuten vain... Hassua taas on se että imuroin tänään pikaisesti eikä se sitten supistellut yhtään, vaikka luulisi sellaisen riuhtomisen aiheuttavan supistuksia. Onneksi seksi ei aiheuta :O Vähän ihmeellistä sinänsä mutta ei kyllä mua haittaa yhtään :D Himot oli pikkaisen aikaa jo jäähyllä mun osalta mutta nyt ne on palanneet. Ja se johtuu pitkälti siitä että sain puhuttua tuntemuksistani miehen kanssa. En ehkä olekaan niin ruma ja kömpelö kuin luulin ;-)
Jossain välissä kun vatsa alkoi ihan kunnolla näkyä ja liikkeet tuntua, mulle tuli vähän paineita siitä mutta ihan turhaan.

Mä olen ihan levoton, siis kokoajan haluaisin touhuta jotain pesänrakennushommaa mutta mutta... Mä olen jo pakannut jotain juttuja mitä ei täällä enää tarvita. Ja sitten karsinut ylimääräistä rojua mustiin jätesäkkeihin (joita on muuten tullut jo 3kpl), mies on sitten saanut kantaa ne ulos. Kyllä huomaa että on tullut säästettyä kaikkea ihan turhaa :P Ja sitten olis tossa menossa yksi jätesäkillinen pieniä vaatteita SPR:lle.

Ollaan katsottu miehen kanssa elokuvia ja valvottu ihan liian myöhään tässä lomalla. Noh, eihän miehellä ole kuin vajaat 2 viikkoa lomaa enää. Katsottiin eilen ja tänään myös Sopranosin eka kausi kokonaan.

Masussa tuntuu potkuja, nyt niihin on jo aikalailla tottunut. Nyt vaan odottelen että aika kuluis nopeasti ja olis jo se Loka-Marraskuu... Nyt on siis vasta rv 25. Ja päivä päivältä musta tulee isompi ja kömpelömpi ja päivä päivältä saan tehdä vähemmän. Kyllä niitä vaivoja taitaa nyt tullakin sitten ihan kunnolla. Aiemmin kun ei ole ollut juuri mitään.

Onneksi ei ole enää niin kuuma, se on ihanaa! Mä olin jo ihan epätoivoinen sen helteen kanssa...