Liljis <3
Ei mulle kyllä olis yhtään pahitteeks vaikkei tuota painoa tulis juuri yhtään ;)

**

Mä en saa nukuttua enää, vaikka menin vasta joskus 12 jälkeen nukkumaan. On vaan niin kuuma ettei tule mitään. Tässä kämpässä ei vaan vaihdu ilma, ei sitten mitenkään. Ilmastointi hurisee vähän väliä mutta tuntuu ettei kyllä mitään auta. Täällä on oikeesti sisällä varmaan lähemmäs +30.

Neuvola olis tänään sitten klo 14.00. Enpä nyt oikeastaan niin kovin sitä odota, jotenkin on nuo äitipolin reissut hohdokkaampia. Tosin mies lupasi tulla nyt mukaan neuvolaan kun kysyin. Sanoi että tulen jos haluat että tulen. Sanoin sitten että en pakota mutta olishan se kiva. Tuntee kuitenkin itsensä niiin ulkopuoliseksi ja kyllä mä ymmärrän miksi. Eihän siellä kamalasti isiltä mitään kysellä tms. Tosin mies ei ole ollut mukana kuin ekalla kerralla ja silloin oli se häseltäjä sijainen. Onhan tuolla nyt se sydänäänten kuuntelu jos ei muuta <3 Niin ja voisi kysellä neuvolatädiltä jotain siihen isyyslomaan liittyvää jos se osais vastata. Ehkäpä suuntaamme sitten suoraan Kelaan sieltä nla:sta :D

En tiedä johtuuko tästä hikoilusta vai hormoneista mutta olen saanut ikävän punoittavia finnejä leukaan ja suun ympärille :X Tuntuu olo ihan teiniltä... Naamaa mä kyllä pesen kokoajan mutta eipä tunnu auttavan.
Mulla on normaalisti rasvainen/sekaiho mutta nyt se on rauhottunut raskauden myötä, luojan kiitos, muuten naama kiiltäisi koko ajan. Aika hassua kyllä, olen huomannut että jos nojaan kättä leukaan niin juuri siihen samaan kohtaan saattaa tulla finnejä. Hmm... Täytyypäs pidättäytyä nojailemasta jonkun aikaa ja katsoa onko mitään vaikutusta. Voihan tää nyt olla ihan hölmöä pohdintaa mutta eihän sitä tiedä.

Mua ei ihan älyttömästi väsytä mutta mielelläni mä tuolla miehen vieressä nukkuisin vielä jonkun aikaa.
Jaahas, mahassakin taidettiin herätä. Alkoi tuntumaan potkuja.

Ainiin, ostin toisen sitterin (kerroinkohan jo?) täältä eräältä naiselta jolla oli ilmoitus lehdessä. Kyseessä on tällainen kapistus . Tykkäsin tuosta kuosista heti kun näin sen. Tuo oli kuin uusi, käytetty muutaman kuukauden ja hinta oli alle 20e.

Toinen sitteri on hieman vanhempaa mallia mutta jos tässä tulee ostettua tollanen Emma vielä lisäks niin sen vanhemman voi sit viedä vaikka mökille kun sielläkin varmasti tullaan olemaan.

Enää ei isompia hankintoja puutu kuin sängyt, turvakaukalot ja rattaat/vaunut. Tai ei ainakaan tule muuta mieleen. Ehkä mä vielä tässä asuessa ostan noi turvakaukalot, mutta noi loput sitten suoraan sinne uuteen asuntoon. Suotta niitä tänne ottaa tilaa viemään. Toi hoitotaso on sellainen että sen voi virittää melkein mihin vaan, mutta isä kyllä vähän lupaili että hän voisi tehdä itse hoitopöydän meille. Tai sanoi että eihän se ois vaikea tehdä, saas nähdä innostuuko. R taas sitten sanoi että voisithan sinä tehdä kehdotkin niille vauvoille, mutta mä olin vähän että ei nyt kaikkea tartte vaikka ajatus olis aivan ihana <3 Ja oonhan mäkin vauvana nukkunut isän tekemässä kehdossa.

Kaippa sitä täytyy tässä koneella aikaa tappaa kun ei saa nukuttua, jos sitä vaikka kohta koittaisi nukkua lisää.