Jee, olen päässyt tämän muokkaamisen kanssa vauhtiin. Opinnoistani on hyötyä noiden koodien kanssa, melkein selkeämpi mun on koodinäkymässä muokkailla näitä juttuja että tiedän mitä sivulla tapahtuu ;)

Linkkejä pitää lisäillä kun ehdin... Kuvista täytyy sanoa sen verran että en aio laittaa tänne kuvia itsestäni enkä vauvoista/ultrista. Sen verran nössö olen...Jos kuvia on niin voi olla että jotain sellaista mistä ei tunnista tai sitten muita aiheita. Toistaiseksi nyt näin.

Niin tosiaan, pari vuotta olen opiskellut atk-alaa ja nyt sitten pidän ainakin vuoden taukoa kun alkaa syksyllä äitiysloma ja siihen päälle vanhempainvapaa. Syksyllä tosin voisin tehdä jotain etäkursseja, mutta en uskalla kyllä mitään suunnitella tarkemmin, sillä eihän sitä tiedä missä kondiksessa sitten ollaan. Päivä kerrallaan.

Iso vauvanvaatelaatikko on jo kerääntynyt täyteen pieniä vaatteita, niitä kyllä siis ainakin on jo sen verran että jotenkin pärjää, lisää hankin pikku hiljaa. Anopilla on myös mökillä iso kasa poikien vaatteita, joten puutetta tuskin tulee. Ja tuleehan meille vielä ne äitiyspakkaukset, joita otetaan 2kpl ja sitten yksi rahana. Kolmet samanlaiset kamppeet olisi jo vähän hassua, kun sillä fyrkalla mä löydän ihmeitä <3

Ainiin muuten, jos tänne real-life tuttuja eksyy niin pyydän ettei mitään liian henkilökohtaisia kommentteja tai juttuja please. **vetää hupun päähänsä**

Kyttäsin huuto.netistä yhtä hoitopöytää, voi olla että se on mun, tosin vielä epäröin kun se on kuitenkin puinen ja toisaalta hoitopöytä olis kiva olla vessassa ja siellähän se puu ei materiaalina kosteuden takia välttämättä ole ihanteellisin. Toinen houkutteleva vaihtoehto olisi sellainen jalallinen ammepöytäyhdistelmä. Täytyy miettiä vielä... Kun riippuu aika paljon uuden asunnon järjestyksestäkin nuo hankinnat. Tosiaan on sitten kolmio hakusessa.

Sängyt ja vaunut tai rattaat hankitaan myöhemmin, vasta sinne uuteen asuntoon, ellei sitten tule aarteita ennen sitä vastaan. Turha tänne on muuton alle kaikkea ostaa (sanoo hän joka on menossa ostamaan uutta parisänkyä tässä kuussa, heh).

Tosiaan meillä on isomman sängyn metsästys päällä, ollaan aiemmin nukuttu 120cm leveässä sängyssä ja nyt kun mun vatsa kasvaa niin tuntuu ettei kohta mahduta enää niin mukavasti nukkumaan. Eikä tohon mahtuis vauvaa viereen sitten muutenkaan jos sellainen tarve tulee.

Joo mun piti vaan ihan äkkiä selittää tässä noita teknisempiä asioita, mutta tähän tää meni ;) Nyt mä kyllä koitan painua nukkumaan. Masussa on jo hiljennytty. Vielä tunti sitten siellä pyörittiin ja potkittiin mua <3